Polityka Zwrotów

W przypadku pomyłki podczas zamawiania produktu jego wymiana może nastąpić tylko wtedy, gdy towar nie był otwierany i używany.
Wysyłka zwrotna towaru źle zamówionego przez Klienta odbywa się na koszt Klienta. Zwracany towar należy odesłać w terminie do 14 dni. Koszt przesyłki zwrotnej zostanie zwrócony tylko w przypadku produktów wadliwych lub błędnie przez nas wysłanych.
Prosimy o dokładne sprawdzenie zamawianych perfum i zapachów dla domu.

Przez wzgląd na ograniczenia w międzynarodowym transporcie lotniczym, perfumy i zapachy dla domu, nie podlegają zwrotowi w żadnym wypadku.

Towar w przesyłce zwrotnej powinien być zabezpieczony w celu uniknięcia uszkodzeń w czasie transportu. Proponujemy wysłanie przesyłki zwrotnej za potwierdzeniem nadania i pokwitowaniem odbioru lub nadanie jej jako przesyłki z zadeklarowaną
wartością (ubezpieczonej).

Zwrot pieniędzy za towar uszkodzony odbędzie się w tej samej formie jakiej użyłeś do płatności za zamówienie w terminie do 14 dni roboczych. Prosimy pamiętać, że w przypadku kart kredytowych
możemy zwrócić tylko całą kwotę zapłaconą za towar.

Koszt przesyłki zostanie zwrócony tylko w przypadku produktów uszkodzonych, wadliwych lub błędnie przez nas wysłanych oraz w tej samej formie jakiej użyłeś do płatności za zamówienie.  W wyjątkowych przypadkach, jeżeli zwrot kosztów jest niemożliwy, powstała w ten sposób nadpłata zostanie przekazana w postaci kodu rabatowego na równą sumę do wykorzystania w naszym sklepie przy następnych zakupach.

W celu sprawnej realizacji zwrotów i reklamacji do weryfikacji potrzebujemy następujących danych:
– Kopii dowodu otrzymania przesyłki
– Numer zamówienia

Poniżej znajduje się formularz za pośrednictwem którego możesz zgłosić reklamację/zwrot.